Polski przewodnik fotografii reklamowej - wyd.2
"BIAŁO-CZERWONA"
W piątek 23 października (1998 r.) w Starej Galerii ZPAF przy pl. Zamkowym w Warszawie zaprezentowano drugie wydanie BIAŁOCZERWONEJ. Janusz Kobyliński, prezes ZPAF i jednocześnie szef klubu Fotografów Reklamowych podziękował wszystkim, którzy przyczynili się do powstania tego wydawnictwa tj. Grażynie Zdebiak i Danucie Rago z ZPAF - Okręg Warszawski, Maciejowi Buszewiczowi (projekt graficzny), Waldemarowi Swierzemu ( autor okładki) i wielu innym sponsorom.
Książka - album jest bardzo starannie wydrukowana w Czechach i zawiera nieco większą ilość nazwisk fotografów i agencji fotograficznych niż w zeszłym roku. Od soboty 24 października będzie dostępna w ZPAF.
Janusz Kobyliński zapowiedział wydanie następnej edycji w przyszłym roku twierdząc że "przynajmniej do trzech razy sztuka".
Promocja wydawnictwa BIAŁO-CZERWONA 2 w Starej Galerii ZPAF - mówi Janusz Kobyliński
Otwarcie wystawy fotografii reklamowej z wydawnictwa BIAŁO-CZERWONA 2 w Starej Galerii ZPAF - na zdjęciu Jacek Wołowski
Zobacz też :
- Wydawnictwo BIAŁO-CZERWONA
- 1. wydanie polskiego przewodnika fotografii reklamowej (1997)
- Wystawa Klubu Fotografów Reklamowych - 1995 r.
Copyright © 1997-2012 Marek Grygiel / Copyright for www edition © 1997-2012 Zeta-Media Inc.
e-mail: fti@zeta-media.com